Marketing és Design

 

Marketing és Design

Milyen legyen az a startégia, amely egy vállalkozást a siker felé visz? Bizalmat kell építeni, hosszabb távon gondolkodni és nem árt, ha egyedi!

Mielőtt cselekszünk, gondolkodjunk. Ne csak úgy "Durrbele-Balázs" módjára tegyük. Kell egy jó terv!

Meg kell határozni a megfelelő célcsoportot, hiszen fontos, hogy a termékemmel olyan ügyfelet keressek fel, aki nagy valószínűséggel megveszi azt. Akinek arra szüksége lehet. Ne akarjak selyemfüggönyt eladni nagykeráron egy cavargyártó üzemnek.

Mondhatjuk, gondolkodjunk józan paraszti ésszel! Egy konyhafelszerelést árusító üzlet célcsoportját valószínűleg a háziasszonyok fogják alkotni többségében.

Ha már látjuk, hogy van vevőnk, nézzünk utána a versenytársaknak. Kik azok, mennyien vannak, pontosan mivel is foglalkoznak és hogyan teszik azt. Ha túl telített a piac, nem biztos, hogy erőltetni kell. Lehet, hogy egyedibb módon kell csinálnunk. tudnunk kell, mi miben leszünk mások. Miért minket válasszanak. Valamiben többet vagy jobbat kell nyújtanunk.

Fontos a reklám is, de előtte érdemes egy arculattervezést végezni. Ehhez kell egy "Önmeghatározás", hogyan akarom prezentáni a cégemet és a termékemet. Az első benyomás meghatározó, mit látnak először az ügyfelek. Jó élményt kell nyújtanunk és egy hozzá köthető logót, színvilágot, melyet majd mindig felismernek.

A reklámnak és a cégbemutatásnak számtalan eszköze és fogása van.

Az offline és papír alapú reklámok, kiadványok - névkártya, szórólap, katalógus, óriás plakát vagy kültéri boardok - mellett az online marketing számtalan módját lehet választani (egy látványos weboldal, online magazinok felületei, reklám kapmpányok, social média stb.). Ezeket érdemes is akár párhuzamosan használni.

A vállalkozás vezetése viszont sok figyelmet és időt igényel. Ezért a marketing ügyeket érdemes szakemberekre bízni, akik munkájukkal sokat lendíthetnek a cég sikerén.

 

Üdvözlettel:

S.P.C. Web Management

0670 426 7014

                  

A cikk partnere: 

Teteje