Mi vagyunk a legkedvesebbek a telefonban?

open house iroda
 

Mi vagyunk a legkedvesebbek a telefonban?

Dávidként a Góliátok között - Kategóriájában harmadik lett az Openhouse

Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat kapott az Openhouse Országos Ingatlan Hálózat a Telefonos Ügyfélkiszolgálás kategóriában!
A „Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban 2014" versenyen az Openhouse Országos Ingatlan Hálózat olyan nevek mellett bizonyította, hogy jól bánik ügyfeleivel,
mint a Mercedesz vagy a Telekom.
Az immár hatodszor megrendezett versenyen az Openhouse többször hozott el díjat, mindig szorosan felzárkózva a nemzetközi hátterű vállalatok mellé.
Magyar tulajdonú, győri központú cégként az Openhouse büszke arra, hogy ilyen nagy hangsúlyt fektet a kiváló ügyfélkiszolgálásra. Reméljük,
Ön is tapasztalja ezt nap, mint nap, amikor telefonon, e-mailben vagy személyesen találkozik cégünkkel.

A mostani harmadik helyezéshez több száz ügyelünk véleményét kérdezte meg a versenyt kiíró Client First Consulting Kft.,
és száznál több próbavásárlást is végeztettek. Összegyűjtötték az Openhouse-ról ügyfeleink véleményét, tesztelték irodáinkat,
de számított az is, hogy az Openhouse Országos Ingatlan Hálózatnál nem csak vannak, hanem meg is valósulnak a vevőkiszolgálási sztenderdek. 

Számunkra azonban még ennél a díjnál is fontosabb az Ön személyes megelégedettsége. Reméljük Ön is úgy érzi, hogy mi bánunk legjobban az ügyfelekkel
az ingatlanpiacon.

Üdvözlettel és megbecsüléssel várjuk visszatérését:

Az Openhouse csapata
 open house iroda

A cikk partnere: