Többet és jobbat

 

Többet és jobbat

Az ma már nem kérdés, hogy az ügyfelek pozitív érzésének elérése minden fennmaradni akaró cég számára kiemelt fontosságú, sok helyen azonban ennek az attitűdnek még nincs szokása a vállalati stratégiában. Van még mit tenni tehát e tekintetben a cégeknek, eszerint képezni a vezetőket és a munkatársak gondolkodását rávezetni, ennek megfelelő környezetet kialakítani. Annál is inkább, mert az a szolgáltatási szint, ami tavaly még megfelelt, ma már közel sem elegendő. És ez így megy évről-évre. Mindig jobbákell válnia, aki céget vezet.

Honnan tudjuk, hogy az ügyfelek ma kit tekintenek a legjobbnak, amikor választanak, vagyis melyek azok a cégek, amelyek kiemelkedő és maradandó élményt nyújtanak számukra? 

Ez kollektív felelősség, a vállalat valamennyi munkatársának szerepe van benne a legfelsőbb szintű vezetőktől a közvetlen ügyfél-kapcsolattartókig. Az igazi eredmény pedig az, amikor az ügyfelek nem csak elégedettek, de aktívan ajánlják az adott szolgáltatót ismerőseiknek.

Az is fontos, hogy a vezető visszajelzést kapjon tevékenységéről a vásárlók, ügyfelek reakciójából, vagyis neki mindig oda kell figyelnie minden részletre.

A szolgáltatások, termékek legyenek olyanok, melyek valóban az ügyfél igényeihez igazodnak, érte vannak és még jobbat is nyújtanak, mint amit ő elvárt.

Mindig egyel többet, mindig egyel jobbat. Jó minőséget, gyorsan, jobb áron. Ma már ez elengedhetetlen és nem csak a piaci verseny miatt - mert az ügyfél gyorsan megtalálja a konkurenciát - ez egy természeti törvény: aki ad, az kap is.

 

Teteje