Az Ön vállalkozásának milyen a "márkája"?

 

Az Ön vállalkozásának milyen a "márkája"?

Minden vállalkozás alkot magáról egy képet és a munkavállalók meg a vásárlók/ügyfelek is alkotnak egyet. de vajon a két kép hasonlít-e egymáshoz?

Ha okosan menedzseljük a dolgot, plusz bevételünk származhat belőle. Hiszen a jól vezetett vállalati narratíva eldöntheti, hogy a jelentkező áláskeresők közük kik döntenek úgy hogy itt akarnak dolgozni. A profi munkatársakat megfelelő arculattal, menedzsmenttel tudjuk magunkhoz vonzani.

Tehát azt mutassuk, amilyen a cég felépítése, annak megfelelően fogunk embereket találni.

Bemutathatjuk a cégmenedzsmentet, a munkatársak szervezését, a bérezést, látniuk kell, milyen egy nap a cégnél, hogy eldönthessék, ez az a hely, ahol el tudják képzelni a jövőt. Az őszinte cégbemutatás ér a legtöbbet, kevesebb veszteséggel jár, mintha mást mutatunk, mint ami valójában a valóság. Hogy miért?

A vásárlók a termékünket akar(hat)ják, de a termék önmagában nem elég, nem mindig adja el magát. A céghez, termékhez legjobban "illő", a velünk legobban együtt dolgozó, a céghez leginkább vonzódó munkatársak tudják a legjobban eladni termékünket. Ők lesznek a leginspiráltabb, leglelkesebb embereink, ez pedig nagyon fontos a vásárlók felé.

Ha jól érzi magát az ember a munkahelyén, jobban is fog teljesíteni és azt a munkatársat fogjuk megtalálni, aki látja, hogy itt tényleg jól érzi majd magát és akar veünk dolgozni.

Az emberek, ha inspiráltak valami iránt, hajlandóak többet is beletenni, mint az elvárt. Van saját ötletük, hogyan lehet többet elérni.

A számunkra megfelelő hely az, amihez hasonlítunk vagy hasonlítani akarunk, ahol megkapjuk azt, amiért szívesen dolgozunk. ahol ezt őszintén megmutatják már az elején, ott hamar megállapodunk. És ez nem mindig a nagyvállalati karrier lehetőség.

Minden cégnek megvannak a saját munkatársai és minden embernek az "igazi" munkahelye.... ez a kettő kell, hogy találozzon és meglesz az eredmény!

Teteje