European Cleaning and Hygiene Awards díjkiosztó

 

European Cleaning and Hygiene Awards díjkiosztó

Az Essity a Tork EasyCube®-ért elnyerte az „Év technológiai innovációja” és a „Legjobb gyakorlat – Fenntarthatóság” díjat a 2018-as „European Cleaning & Hygiene Awards” díjkiosztóján. 
 
A professzionális tisztítótermékek ágazata Európa-szerte több millió embert foglalkoztat, és elengedhetetlen szerepet játszik a higiénia, a jóllét, az arculat és a munkahelyi elégedettség terén. A díj célja, hogy elismerje és jutalmazza a munkavállalói szabályok, az ügyfelekkel folytatott kapcsolat, a fenntarthatóság, az innováció és az iparági standardok erősítésének különböző területein és szintjein megmutatkozó kiválóságot.
A vállalatnak a jólléttel, a „kevesebbel többet” elvvel és a körforgásossággal kapcsolatos kötelezettségvállalásait és tevékenységeit a zsűri a kategóriája legjobbjainak ítélte. A Tork EasyCube pedig azért lett győztes, mert az új IoT-platformnak, az ügyfelek meglátásai figyelembe vételének és az ügyfelek számára nyújtott, bizonyított értéknek köszönhetően a Tork EasyCube olyan innováció, amely folyamatosan fejlődik.
„Ez a két díj rámutat arra, hogy a Tork márka fenntarthatósági megközelítése miként teszi lehetővé az ügyfelek számára, hogy elérjék a körforgásossággal, a hulladékkezeléssel, valamint személyzetük és ügyfeleik elégedettségével kapcsolatos céljaikat. Csak akkor érhetjük el a célunkat, hogy az IoT-eszközökkel vezető szerepet töltsünk be a professzionális higiénia terén, ha továbbra is bizonyítjuk az ügyfeleink számára nyújtott értéket, az ügyfeleink sikerét, és folyamatosan frissítjük kínálatunkat” – nyilatkozta Don Lewis, az Essity professzionális higiéniáért felelős igazgatója.
Az Európa-szerte több országban elérhető Tork PaperCircle lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy csökkentsék az ökológiai lábnyomukat, és körforgást alakítsanak ki az elhasznált papírkéztörlők helyi összegyűjtésével és új papírtermékekké történő újrahasznosításával. Ennek eredményeként a jelenlegi hulladékkezelési lehetőségekhez képest 40%-kal csökken az ökológiai lábnyom*.
Más, még gyerekcipőben járó megoldásokkal ellentétben a Tork EasyCube-nak már több mint 100 ügyfele van nagy forgalmú vidámparkoktól és bevásárló központoktól kezdve egészen a repülőterekig és irodaépületekig. Az ügyfelektől származó meglátások és összesített adatok alapján az Essity egyértelműen igazolni tudja, hogy 24%-kal kevesebbszer kell körbejárniuk a takarítóknak, és a takarítás 20%-kal kevesebb időt vesz igénybe, míg a takarítás minősége és a munkavállalók elégedettsége megnövekedett.
 
A 2018-as „European Cleaning & Hygiene” díjról 
A tisztítótermékek ágazatával foglalkozó egyetlen páneurópai szaklapként az European Cleaning Journal (ECJ) fő célja a legmagasabb szintű szakmai standardok támogatása azáltal, hogy az ágazat kivételes munkáit a „European Cleaning & Hygiene” díjjal jutalmazza. 
 
*A 2017-ben végzett és az IVL, Svéd Környezetvédelmi Kutatóintézet által jóváhagyott életciklus-elemzés eredményei, amelyek során figyelembe vették az elkerült eljárásokat. 
 
További információ
Rédey Anikó
Telefon: +36 1 392 2176
 
A Torkról
A Tork márka professzionális higiéniai termékeket és szolgáltatásokat kínál a legkülönbözőbb ügyfeleknek az éttermektől az egészségügyi intézményeken át egészen az irodákig, iskolákig és gyárépületekig. Termékeink között megtalálhatók az adagolók, papírtörlők, toalettpapírok, szappanok, szalvéták, törlőkendők, valamint az adatközpontú takarításra specializálódott szoftvermegoldások. A higiénia, praktikus design és fenntarthatóság terén szerzett szakértelemnek köszönhetően a Tork piacvezető lett. A Tork az Essity globális márkája, és a több mint 110 országban meglévő ügyfelek elhivatott partnere. A Tork legújabb híreiért és innovációiért látogasson el a www.tork.co.uk weboldalra.
 
Az Essityről
Az Essity vezető globális higiéniai és egészségügyi vállalat, amelynek célja, hogy a mindennapokhoz elengedhetetlen termékein és megoldásain keresztül javítsa az általános jóllétet. Az Essity név az angol „essentials” (alapvető termékek) és „necessities” (szükséges termékek) szavakból áll össze. Fenntartható üzleti modellünk értéket teremt az emberek és a környezetünk számára is. Az eladásokra körülbelül 150 országban, olyan vezető márkanevek alatt kerül sor, mint a TENA és a Tork, valamint egyéb ismert márkák, mint a Leukoplast, a Libero, a Libresse, a Lotus, a Nosotras, a Saba, a Tempo, a Vinda és a Zewa. Az Essity körülbelül 48 000 munkavállalót alkalmaz, és 2017-ben a nettó forgalom elérte a 109 milliárd SEK-et (11,3 milliárd eurót). Az Essity központja Stockholmban (Svédország) található, törzsrészvényét a stockholmi NASDAQ-on forgalmazzák. További információk a www.essity.com weboldalon.
 
Teteje