Haladjunk a korral

 

Haladjunk a korral

Minden változik, a technológia a leggyorsabban. Népszerű téma, talán már a könyökünkön jön ki, de aki vállalkozást vezet, nem hagyhatja figyelmen kívül. Egy cég sikeréhez hozzátehet vagy elvehet belőle…attól függ, komolyan vesszük vagy sem, haladunk vele, vagy sem. Egy új lehetőség elénk hirtelen ugrik, majd ugyanolyan gyorsan elillan, ha nem fogjuk meg.

Mire figyeljünk, ha haladni akarunk a korral?

Virtuális, azaz távmunka

A mai munkavállalók egyre nyilvánvalóbb igénye, egy virtuális iroda, távmunka, amit bárhonnan, otthonról is végezhetnek. Ezt már nem lehet kikerülni, tulajdonképpen egy trenddé vált.
Akár multi, akár kisvállalkozás, mindenkinek el kell fogadnia ezt a tényt. Ha egy munkahely ezt tudja biztosítani, nagyobb esélye van friss munkaerőt találni.

Kapcsolatépítés

Az is változott, hogy ma már egy cég csak akkor tud sikeres lenni, ha partnereket keres a közösségi médiában, cikkírók és vezető hangadók körében. Kell a reklám és a hirdetések, de úgy néz ki, hogy kapcsolatok nélkül nem fog menni. Ugyanez igaz a fogyasztóinkkal a digitális ökoszisztémában. Kapcsolatot kell létesítenünk.

A tartalom értéke

Ezt szintén nem lehet eleget hangoztatni: jelenleg a tartalommarketing a leghatékonyabb hosszú távú kommunikációs forma. Saját blog, online portálok felülete, internetes magazinok oldalai, saját weboldal rendszeres frissítése. Nagyon fontos, hogy a tartalom legyen egyedi és értékes. A vásárlók és ügyfelek jobban kötődhetnek termékünkhöz, ha gyakran látják itt-ott felbukkanni, különféle érdekes köntösbe öltöztetve. Egy-egy jó sztorihoz, programhoz kapcsolva, jó érzések maradnak meg, és nagyobb kedvvel vásárolunk…
Másrészt a keresőmotorok is jobban fogják oldalainkat kedvelni. (SEO)

Maradjunk mozgásban

A weben egyre elterjedtebb, hogy élő videot töltenek fel magukról a cégek is. Ez igen közkedvelt és látogatottságot hoz. Mivel kevésbé vágott, ezért valóságosabb, hitelesebb. A kíváncsiság nagy hajtóerő. Ezzel sok rajongót szerezhetünk.

Adatvédelem

Azt tudjuk, hogy nagy a bizalmatlanság, amikor az adataink védelméről van szó. Ezért minden vállalkozásnak meg kell adnia a lehetőséget a biztonságos fizetési rendszerek használatára. Léteznek már okos chip-ek, és gyakran találkozunk a többlépcsős azonosítással, vagy a plusz biztonságot nyújtó fizetési szolgáltatókkal. Ha meg akarjuk tartani a vásárlókat, ezekhez a körülményekhez alkalmazkodnunk kell.


 
Teteje